Monday, October 25, 2010

Jatuh Lepas Berasmara



Polis buru 2 lelaki kes remaja terjatuh


Anak panah menunjukkan lokasi seorang remaja perempuan yang terjatuh dari tingkat tujuh di Blok E, Apartment Lestari, Bandar Sri Damansara, Petaling Jaya, Selangor, kelmarin.

PETALING JAYA 25 Okt. - Polis sedang mengesan dua remaja lelaki yang dipercayai berada bersama seorang remaja perempuan yang terjatuh dari tingkat lima sebuah flat di Sungai Buloh di sini.

Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, kedua-dua mereka dipercayai ada bersama mangsa dan teman lelakinya ketika kejadian.

"Kedua-dua mangsa dikehendaki pihak polis bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 304 Kanun Keseksaan," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Semalam, seorang remaja perempuan berusia 12 tahun yang menghabiskan masa dengan tiga lelaki mengundang padah apabila dia terbunuh akibat terjatuh dari tingkat atas flat lima tingkat di Sungai Buloh di sini semalam.

Kejadian berlaku pukul 11.50 pagi ketika mereka difahamkan berasmara di lokasi itu namun terkejut apabila tiba-tiba disergah oleh seorang penduduk yang memerhatikan kumpulan remaja terbabit.

Salah seorang remaja lelaki itu yang berusia 16 tahun merupakan teman lelaki mangsa dan telah ditahan pihak polis semalam.

Arjunaidi berkata, ketika berada di atas bangunan berkenaan, kumpulan remaja itu disergah seorang penduduk di flat berkenaan.

Difahamkan, kawasan atas bumbung itu memang terkenal sebagai tempat remaja belasan tahun berasmara.

Katanya, terkejut dengan sergahan lelaki terbabit, remaja perempuan itu tiba-tiba terjatuh dari tingkat lima flat terbabit.

Mangsa yang terjatuh mengalami kecederaan teruk di bahagian muka dan badan telah dibawa ke Hospital Sungai Buloh untuk rawatan sebelum disahkan meninggal dunia.

Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu boleh menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya di talian 03-79662222 bagi membantu siasatan.

No comments:

Post a Comment